Artexis lanceert nieuw cateringconcept

Foto Ineke Soetaert

Foto Ineke Soetaert

Artexis-easyfairs Benelux, organisator van beurzen en events en beheerder van expohallen en congrescentra, lanceert een nieuw cateringconcept met vaste en mobiele cateringpunten. Dit innovatief concept past in de Artexis-missie Visit The Future waar het verhogen van de beleving voor klanten en bezoekers van de evenementen deel van uitmaakt.

Artexis Food & Beverage NV, dat instaat voor de catering van de groep, hecht belang aan topkwaliteit, een stijlvolle inrichting en een specifieke service op maat voor elke doelgroep. Voor het nieuwe cateringconcept werd gekozen voor het pick, scan & pay-systeem, uniek voor de beurswereld. Artexis Food & Beverage biedt verschillende formules aan, zodat verschillende doelgroepen een service op maat krijgen. Voor bezoekers is er een keuze tussen Brasserie Marie, met het beste van de Belgische keuken, Trattoria di Luigi Bertagni met gevulde pasta en Fast & Fresh met een verse snelle hap. Voor meetings en events is een flexibel en kwaliteitsvol traiteursaanbod beschikbaar en voor standenbouwers is er een aanbod tijdens opbouw en afbraak. Exposanten kunnen gebruik maken van een butlerservice.

“In een eerste fase wordt in Antwerp Expo een Brasserie Marie ingericht. Die kan tijdens de Boekenbeurs voor het eerst worden gebruikt”, zegt Sylvie Clauwaert, marketing- en communicatiecoördinator van Artexis. “In 2015 komt er in Antwerp Expo ook een Trattoria di Luigi.”

De uitbating van de cateringpunten is in handen van Groep Van Eyck uit Kasterlee. Jan Van Eyck: “Ik was al van bij het begin enthousiast over deze ambitieuze en innovatieve strategie van Artexis. Ik ben blij dat wij met onze expertise in Food & Beverage kunnen bijdragen aan de missie van Artexis, het nastreven van een maximale beleving voor de klant. Ik heb het zelden meegemaakt dat een opdrachtgever en een operator zo nauw samenwerken en dat is een bijzonder fijne ervaring.”