Communicatiebedrijf ‘Onuitwisbaar’ steekt tandje bij.

bart-de-bruyneHet communicatie- en mediabedrijf ‘Onuitwisbaar’ uit Aartselaar, schakelt in een hogere versnelling. In oktober al werd het team versterkt en nu worden de nieuwe website en bijhorende sociale media gelanceerd. Bedrijfsleider en oprichter Bart De bruyn richtte Onuitwisbaar vorig jaar op als éénmansbedrijf. Nu komt Cedric Van Rompaey uit Heist-op-den-Berg mee aan boord als eerste werknemer.  Cedric heeft communicatiewetenschappen gestudeerd in Leuven en televisiejournalistiek aan Thomas More.

‘Onuitwisbaar’ wil nog meer inspelen op de noodzaak om boodschappen te brengen via meerdere kanalen tegelijk. Een communicatiemix, heet dat. “Eén communicatiekanaal alleen werkt niet” zegt Bart De bruyn.  “Media en communicatie moet je laten cedricvertrekken vanuit  het verhaal dat je te vertellen hebt, en dan de juiste mediamix zoeken.  Het feit dat de uitbreiding er al na één jaar komt, is een bewijs dat deze aanpak en mijn visie aanslaat”.  Bart heeft voordien zijn sporen verdiend tijdens een freelance carrière bij regionale televisiezenders ATV en RTV (provant.be, boekenprogramma Bladwijzer, economisch magazine EconomiX, verkiezingsprogramma’s, …), Mediahuis, enzovoort.
‘Onuitwisbaar’ biedt een totaalpakket aan diensten aan, van copywriting, audiovisuele producties, sociale media, persaandacht, tot presentaties en events.  Meer info op www.onuitwisbaarproducties.be