ANTWERPEN – Duval Union is volop aan zijn expansie bezig. Enerzijds neemt het een participatie in de Antwerpse webdesign en applicatiebouwer Sevendays. Daarnaast treedt het Antwerpse Full Service PR agentschap Media Mania toe tot het ecosysteem van Duval Union.

Sevendays werd opgericht door Tom Buelens en Max Acke. Het jonge Antwerpse bedrijf zet volop in op de combinatie van hun technische Drupal kennis met een zeer doorgedreven persoonlijk contact en opvolging, en creatieve aanpak.

Tom Buelens, co-founder van Sevendays: “We slaan met Sevendays vandaag een nieuwe fase in ons bestaan in. We geloven sterk in de versterkende kracht van onze kennis en kunde in combinatie met het netwerk van Duval Union, en de complementariteit van onze diensten in het ecosysteem.”

Media Mania versterkt zich

Het Antwerpse bureau Media Mania, met een sterk klantenportfolio in mode en lifestyle, richt zich online en offline tot journalisten, stilisten, tv-makers, bloggers en opiniemakers. Onder impuls van Duval Union zal worden geïnvesteerd in nieuw talent en know how. Daarnaast zijn de verdere ontwikkeling van digital & social PR en het aanbieden van to the point content marketing de belangrijkste speerpunten.

Om dat te realiseren, zullen twee nieuwe managing directors het huidige managementteam, Fabienne Huyghe en Raf Caramin, zullen versterken. Mie Van der Auwera was creative director Sanoma Media en hoofdredacteur Libelle en Femmes d’Aujourd’hui en Myra Nurski komt eveneens over van Sanoma Media.