MadeinMetropool heeft haar start niet gemist. Hoewel de site amper enkele maanden oud is bevestigen de cijfers dat we op goede weg zijn. Graag delen we met jou de resultaten van de Made in Antwerpen Lezersbevraging.

Enthousiaste en trouwe bezoekers

  • 95,2% van onze lezers vindt Made in Antwerpen interessant tot zeer interessant.
  • 77.4% bezoekt ons minstens 1x per week, 40% zelfs meer dan 4 keer per week.

Dynamische ondernemers

  • 85% van onze lezers is bedrijfsleider, hoger kaderlid of professional
  • 58% stuurt mensen aan 75% heeft budgetbevoegdheid waarvan 1/4 het beslissingsrecht heeft over een bedrag van €25.000 of meer
  • 72% is tussen 31 en 55 jaar
  • Naar bedrijfsgrootte: mim-profile-companysize
  • Moeilijk te bereiken met andere zakelijke media. Geen enkel magazine of website wordt zo veel en zo regelmatig gelezen als Made in Antwerpen
  • 80% van onze lezers bevindt zich in de twee hoogste sociale groepen

Als redactie zijn we blij dat de waardering hoog is. Met de gegevens die we nu hebben over sectoren en bedrijfsomvang gaan we rekening houden bij het zoeken naar verhalen.

Made in Antwerpen bereikte in de maand september Kempen 40.116 unieke bezoekers.(Bron: Google Analytics) Dat was de vraag om kans te maken op een tablet. De winnaar komt later deze week op Made in Kempen aan bod.

Dat we als Made in Antwerpen de decision makers bereiken is nu zeer concreet weergegeven.

Geïnteresseerd in een partnership met Made in Kempen en wil je meer informatie over bereik en profiel van onze lezers? Stuur dan nu een mailtje naar info@madeinkempen.be t.a.v. Dominique De Pesseroy, Sales & Marketing.

Het Made in Antwerpen lezersonderzoek liep van 09/09/2013 t.e.m. 25/09/2013 op basis van een representatieve steekproef van nieuwsbriefabonnees, aangevuld met op de site een at-random getoonde popup met een uitnodiging om deel te nemen aan de bevraging. Steekproefgrootte N = 459.