ANTWERPEN – Twee internationale prijzen, dat is wat de imagofilm van New Impact voor MSC PSA European Terminal (MPET) heeft opgeleverd. Het betekent een mooie bekroning voor het Antwerpse productiehuis, dat dit jaar zijn dertigjarig bestaan viert.

There’s big and then… there’s BIG! Dat is de naam van de imagofilm die New Impact realiseerde voor MPET. Na het winnen van twee internationale awards weerspiegelt die filmtitel meteen ook de gevoelens die bij het team van de Antwerpse onderneming heersen.

“Awards winnen is natuurlijk geen doel op zich”, zegt Jean Paul Snoeckx, ceo van New Impact. “Maar het is altijd leuk als internationale vakjury’s je werk naar waarde weet te schatten.”

Twee keer prijs

Het WorldMediaFestival in Hamburg had een gouden award in petto. Daar werden dit jaar zo’n 785 producties uit 37 landen beoordeeld. Voor New Impact is het al de derde gouden award op rij op dat festival. Op het internationaal Festival van Montreux werd de imagofilm dan weer met een speciale vermelding in de categorie Corporate Image bekroond. 

“Het zijn geweldige internationale erkenningen voor het werk van ons team dat hard aan deze film heeft gewerkt. Ook voor onze klant MPET is het een opsteker. Het bedrijf zorgt voor een belangrijk deel van de container traffic & handling in de haven van Antwerpen.”