Merkadviesbureau Pavlov is het voorbije jaar flink gegroeid en breidt bijgevolg uit. Het Antwerpse agentschap wierf onlangs twee kersverse teamleden aan: Sophie Fouache en Mattias Lesire. Zij werken sinds mei 2017 samen met oprichters Stef Verbeeck en Michaël Verbeeck aan de verdere ontwikkeling van Pavlov.

Als Brand Experience Specialist helpt Mattias Lesire bedrijven de beleving van hun merk te optimaliseren om op die manier een grotere impact bij de klant te beogen. Ervaring deed hij op bij Nespresso, waar hij gedurende 6 jaar als Sales & Customer Journey / Visual Merchandising Analyst mee verantwoordelijk was voor de winkelbeleving. Matthias studeerde PR, Advertising, Applied Communication en Marketing, en brengt nu een pak kennis mee naar Pavlov.

Sophie Fouache, die communicatie- en marketingmanagement studeerde, is de nieuwe Junior Brand Strategist. Zij  staat onder andere in voor de (re)branding van merken en de ontwikkeling van merkidentiteiten en -strategieën.

Pavlov is een agentschap gespecialiseerd in merkstrategie, merkbeleving en merkontwikkeling. Vanuit deze specialisatie helpt het merken onder andere een evenwicht te zoeken tussen ratio en emotie en het bouwen van bruggen tussen beoogde merkpercepties en de leefwereld van de doelgroep(en). Het voorbije anderhalf jaar werkte Pavlov onder meer aan de rebranding van Lineas (B-Logistics) en gaf het merkadvies aan klanten zoals Toychamp, Koninklijk Belgisch Instituut voor Natuurwetenschappen, H.-Hartziekenhuis Lier, Catena Company, Sofico en 11.11.11.