Het Antwerpse event- en communicatiebureau Push To Talk versterkt voortaan het creatieve ecosysteem van Duval Union. Als live conversation agentschap organiseert Push To Talk events en live communication die bijdragen tot kwaliteitsvolle verandering en groei. Het neemt daarmee een unieke plaats in binnen het netwerk van expertises dat werd opgericht door marketing veteranen André Duval, Marc Bresseel en Klaus Lommatzsch.

Push To Talk en Duval Union willen het event terug de plaats geven die het verdient. De kracht van een event zit in zijn referentiewaarde: hoe vaak kan je er nadien naar terug verwijzen?

Tom Bellens, oprichter van Push To Talk, organiseert al meer dan vijftien jaar spraakmakende evenementen. Startpunt is telkens het doel dat een bedrijf of organisatie wil bereiken. In deze turbulente tijden ondergaan bedrijven vaak een crisis of een veranderingstraject. Evenementen helpen om samen moeilijke situaties te bespreken en te sturen.

“De journalistieke aanpak van Push To Talk is cruciaal. Menselijke nieuwsgierigheid vormt de leidraad. Losse feiten en meningen bestaan niet. Push To Talk zoekt de achterliggende verhalen en verbanden, verheldert ideeën en koppelt ze aan bedrijfsdoelstellingen. Zo krijgt de werkelijkheid structuur en worden feiten en meningen relevant. Met kleine anekdotes komt het grote verhaal van een merk of bedrijf tot leven. Push To Talk kan snel informatie verzamelen, analyseren en begrijpelijk formuleren in een hedendaags concept voor een event, social media of persartikel. Met de juiste aanpak leidt zelfs een moeilijke boodschap tot een goede reputatie”, zegt Tom Bellens.

André Duval: “Ik merk een enorme toename van creativiteit in de eventsector, maar ik mis vaak de strategie en de langetermijnvisie die de top van het bedrijf beoogt. Tom Bellens creëert events met een boodschap en speelt in op de verwachtingen van het publiek met live experiences, live communication en live conversation. Met Push To Talk biedt het ecosysteem van Duval Union een volledig verhaal van analyse en strategie over eventorganisatie, PR, audiovisuele content tot live en online communicatie.”