De bedrijfswereld digitaliseert. En dat is Stefan Van Lierde, bezieler van Quizzmaster.be, niet ontgaan. Om in te spelen op deze tendens, pakt hij uit met een gloednieuw concept dat naadloos aansluit bij de economische realiteit: digitale ‘quizzen’ voor bedrijven.

Stefan Van Lierde: “Vooral bedrijven, verenigingen, organisaties en scholen die zelf onvoldoende tijd of kennis hebben om een quiz uit te werken, vinden het concept interessant.”

In het dagelijks leven is Stefan Van Lierde aan de slag als Senior Account Manager bij Vanbreda Risk & Benefits in Antwerpen, maar in zijn vrije tijd organiseert hij al jaren quizzen voor bedrijven met zijn eenmanszaak Quizzmaster.be, die in Buggenhout gevestigd is.
Volgens Stefan is er wel vraag naar digitale quizzen. “Mijn multimediale zaalquiz doe ik al heel lang”, zegt hij. “Maar ik ga mee met mijn tijd. Daarom pak ik sinds kort uit met twee ‘digitale’ quizzen voor bedrijven: een buzzerquiz en een online quiz.” 

De buzzerquiz gebeurt aan de hand van key pads, met open- en meerkeuzevragen. Stefan Van Lierde: “Hier waan je je in een heuse tv-quiz.”
De quiz is zeer interactief en wordt, ook qua lay-out, volledig op maat van de klant gemaakt met zijn naam, logo, foto’s, muziek, …
”Het is dé ideale afsluiter voor een teambuilding of bedrijfsfeestje. De online quiz verloopt helemaal via tablet of smartphone. Deelnemers kunnen individueel spelen, maar het ook tegen elkaar opnemen. Ik kan het concept helemaal opbouwen in de vorm van een traditionele zaalquiz, maar ook als ludieke test na een seminarie of een productopleiding”, gaat Stefan verder.

De quizzen van Quizzmaster.be kunnen helemaal op maat uitgewerkt worden. Voor elk soort quiz kan duurtijd, moeilijkheidsgraad enz. besproken worden. Bedrijfsgebonden vragen kunnen probleemloos ingelast worden.
Naast quizzen voor bedrijven en organisaties, luistert Quizzmaster ook communie- en verjaardagsfeesten, jubilea, op met een quiz.