ANTWERPEN – Op het Paul Smekensplein aan de Antwerpse kaaien heeft een nieuwe kapperszaak zijn scharen gescherpt. Hair Meeting zet in op pure beleving door de klant centraal te stellen, te adviseren en keer op keer thuis te laten voelen.

Jonge talenten vol creativiteit ontvangen de klanten bij Hair Meeting met een drankje. Beneden krijgen vrouwen een nieuwe snit in een unieke setting. Het wassen en kleuren gebeuren er naast een heel groot raam, waardoor er met daglicht naar het eindresultaat kan worden gekeken. Voor de mannen is er boven een stoere Men’s Corner.

Zaakvoerder Koen Persoon: “Wij hopen hier mensen van alle klassen en alle nationaliteiten te ontvangen. Onze slogan is Let your hair do the talking. Hier kan iedereen zijn zoals hij of zij is. Het enige wat ze moeten doen is hun haar laten spreken. Het jonge talent in de zaak, dat voortdurend opleidingen volgt rond producten en knip- en stijltechnieken, weet daar wel raad mee.”

Organische producten

Hair Meeting werkt met organische en diervriendelijke producten. De Antwerpse zaak zal bovendien als eerste in België aan de slag gaan met het merk Hanz De Fuko.

“Dat is een merk voor heren dat zeer gekend is in Amerika, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. Alles is op natuurlijke basis, een echt topproduct”, aldus Koen Persoon. “Verder hebben we producten met palmsappen, bamboe, koko, noem maar op. Het geeft een mooi resultaat en sterke voeding voor het haar.”

Meer info over starters vindt u op onze overzichtspagina. Bent u ook een starter of kent u zo iemand? Laat het ons weten via redactie@madeinantwerpen.be en zo komt u de komende weken misschien in de schijnwerpers te staan.