Het Antwerpse servicemanagementbedrijf TOPdesk en Arinto uit Leuven worden partners.
Arinto is gespecialiseerd in planningssoftware voor KMO’s. De know how van beide bedrijven, de  service management van Topdesk en de planningssoftware van Arinto leveren een optimale planning en zorgen voor een geïntegreerd geheel voor KMO’s, meldt TOPdesk in een persbericht.
Met Arinto kunnen middelen, opdrachten, projecten en assets worden gepland, waarbij rekening wordt gehouden met de randvoorwaarden die de business van bedrijven beïnvloedt, zoals beschikbaarheden, skills, locatie, deadlines en prioriteiten.

Kris Kemland, Sales Manager TOPdesk België is ervan overtuigd dat de twee bedrijven mekaar versterken en aanvullen. “Wij kijken alvast uit naar een leuke samenwerking” zegt Kemland.

TOPdesk ontwikkelt, verkoopt en implementeert service management software voor IT, Facility Management, HR. De software helpt organisaties om hun services efficiënt te beheren. Het bedrijf is opgericht in 1993 en heeft meer dan 4.500 in meer dan 50 landen. Het bedrijf heeft kantoren in tien landen: UK, België, Brazillië, Denmarken, Duitsland, Hongarije, Nederland, Canada, VS en Noorwegen.
Arinto biedt planningstools voor KMO’s, zowel in een cloud omgeving als lokaal kan worden gebruikt. Planning kan in dit geval heel breed worden geïnterpreteerd, gaande van  machineplanning naar personeelsbeheer, tot en met taken- en projectenplanning.