Reclamebureau viaVictor uit Antwerpen gaat de komende jaren de Kempen toeristisch op de kaart zetten. Het bureau haalde een 4-jarig contract met Toerisme Provincie Antwerpen binnen voor campagnes die Vlamingen en Zuid-Nederlanders moeten overtuigen hun vrije weekends in de Kempen te spenderen. Vier van de zeven werknemers komen uit de Kempen, dus ze kunnen meespreken over de toeristische troeven van de Kempen.

“Als klein bureau wonnen we de creatieve en strategische pitch van enkele gerenommeerde concullega’s uit onze sector”, zegt creatief directeur Wout Neys, zelf afkomstig van Wuustwezel. “Het is de eerste keer dat we een campagne doen voor Toerisme Provincie Antwerpen. Voor ons is dit een belangrijk en groot contract dat groei zal betekenen. De Kempen zijn voor ons een erg mooie account waarmee we kunnen tonen wat we in huis hebben.”

Op het vlak van toerisme werkte viaVictor eerder al campagnes uit voor Visit Antwerpen, de stedelijke toeristische dienst van Stad Antwerpen.
De creatievelingen laten voorlopig niet in hun kaarten kijken over hoe ze de toerist naar de Kempen zullen lokken. Dat gebeurt alvast niet met ‘streekpersonaliteiten’ uit de regio zoals Tom Boonen, Natalia of Jef Van Echelpoel. “Nee, niet met een BV”, wil Wout Neys kwijt. “We zullen stap voor stap een herkenbare identiteit uitwerken en daarmee de harten van de Vlamingen veroveren. Verwacht je maar aan flink wat creatieve communicatie. Vier jaar is een mooie periode om een imago te creëren. De eerste concrete realisaties zullen vanaf het voorjaar 2018 zichtbaar worden.”

viaVictor is een full-service in full-quality reclamebureau (CER erkend), sinds 2009. Het managementteam wordt gevormd door Ben Van Gils (account), Wout Neys (ad/cd) en Thomas van Geel (account/pm). Tot de klantenportefeuille behoren onder meer:  Agentschap Wegen en Verkeer, Havenbedrijf, Antwerpen, Orange, de Persgroep, SD Worx, Mediahuis,  Stad Antwerpen, ….